Служба підтримки та горяча лінія БК Зеніт

Зателефонуйте на гарячу лінію при виникненні проблем, телефон БК Зеніт: 8 (800) 222-22-12. Інші канали зв’язку зі службою підтримки:

  • Telegram: @zbetbot;
  • WhatsApp: +44 (7908) 00 88 18;
  • Vkontakte: http://vk.com/zenitbetofficial;
  • Email: support@zenitbet.com;
  • Viber: @zenitbetsupportbot.

Також ви можете уточнити інформацію через онлайн-чат в правому куті сайту. Гаряча лінія БК Зеніт працює цілодобово. До неї звертаються з будь-яких питань, пов’язаних з роботою букмекерської контори.

Зайти на сайт

Як прискорити вирішення проблеми?

Перш ніж користуватися гарячою лінією Зенітбет, підготуйте наступну інформацію:

  1. Суть проблеми і час її виникнення.
  2. Номер ігрового рахунку (ID).
  3. Уточнення обставин, при яких виникли складнощі.

Викладати коротко, але ясно. Якщо проблему можна продемонструвати скриншотами – зробіть їх і зверніться в письмовому вигляді. Будьте готові надати додаткову інформацію: особисті дані, скани документів, скріншоти платіжних систем. Виконуйте вказівки модераторів в повному обсязі і з першого разу.

Правила спілкування з консультантами

Гаряча лінія Зенітбет доступна всім бажаючим. Але у випадку може перервати спілкування в наступних ситуаціях:

  • застосування нецензурної лексики, сарказму, агресивного тону;
  • ігнорування вказівок модераторів або їх неточне виконання;
  • образу співробітників гарячої лінії БК Зеніт, загрози їхньому життю;
  • відправка текстів і матеріалів, що не мають відношення до даного питання.

Некоректне спілкування з співробітниками гарячої лінії Зенітбет може привести до блокування облікового запису.

5 важливих фактів про роботу служби підтримки

Перш ніж дзвонити на телефон БК Зеніт або звертатися до модераторів іншим способом, врахуйте наступні нюанси:

  1. Служба підтримки не може скасувати блокування облікового запису, якщо воно пов’язане з порушенням правил БК;
  2. Персонал букмекерської контори має доступ до всієї інформації в профілі гравців. Не намагайтеся приховати будь-які деталі;
  3. Якщо проблема не пов’язана з порушеннями вимог БК, її точно вирішать;
  4. Форс-мажори і складні особисті обставини не є виправданням для ігнорування правил;
  5. Щоб отримати максимально швидку відповідь, користуйтеся онлайн-чатом або телефонуйте на гарячу лінію Зенітбет.

Середній час розгляду заявки: 1-2 хвилини. Але складні проблеми (на кшталт підтвердження особи) можуть зайняти дні. А в особливо запущених випадках – і тижні.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: